nuffnang

Sunday, February 8, 2009

Makan 2

7/02/09-
9.00 malam ( Restoran Araffah )

Makan2 dengan member2 SIC. Makanan yang tak pernah dicuba.. Cimchum enak juga sih.
Seramai 8 kakitangan SIC menyertainya.




Inilah bentuk cimchum, masak sendiri dan makan pun sendirilah

Bahan2nya seperti bahan2 young tau fu




PKKo , Cikgu Razi, Cikgu Samsudin, Cikgu Azmi, Cikgu Reza, Ustaz Zahari, Cikgu Zaimi dan Pak Guard. Menanti bahan2 masak untuk di makan.



Tak sabar rasanya nak makan benda nih...



Yah yah yah... mari makan... baik2 guna penyepit tuh.. kan melantung pulak, mungkin itulah kata-kata zaimi kat reza.


Bila masa giliran ambo nih.. begitu bersemangat cikgu Razi memasak cimchum

Makan-makan, rugi tak cuba...

Walaupun jauh ku berada di bumi Melor... sanggup ku redahi jua perjalanan itu... demimu cimchum,, terimakasih cikgu razi kerana belanja kami

Lain kali boleh datang balik.. Ambo nak bawak anak bini pulak lepas ni... datanglah di Arafah restoran Kg. Bayu Bayam. KB

8 comments:

  1. weyyyyy..bila nak cincam set blogger nih????

    ReplyDelete
  2. atur kan date k... nanti sama-sama kita melantaknya... yeh yeh yeh

    ReplyDelete
  3. Salam Abiey ittew....mula2 baca nama restoran tu ingatkan kat Mekah...rupe2nya kat serambi Mekah...wah mesti sedap makan-makan ngan kawan-kawan kan..kan...selamat berkenale..lepas nih boleh saya gi ziarah abiey lagi kan..kan..kan...

    ReplyDelete
  4. waaa..Abiey dah dpr rakan seusia..hehe

    ReplyDelete
  5. sapo dia nak gi cimchum ni..
    ambo nak saing wehhh.....

    ReplyDelete
  6. wehhh... test test...hahahahaha!

    ReplyDelete
  7. Sally... tuh lah ade member seusia...yang sudi menjengok my blog

    habiha
    timakasih jengok blog yang tak seberapa ni... dalam proses belajar loni

    pinatbate
    janjilah bila nak g. nanti kita sama2 blogger pergi

    shinrei
    bila nak masuk cerita kereta pulak...

    ReplyDelete