nuffnang

Sunday, January 30, 2011

Islam dipermainkan.... Umatnya masih leka


Dikesempatan abiey bercuti nih.. masa banyak diperuntukkan untuk melihat dan membaca blog2 yang berkaitan dengan isu semasa... Rasa tersentuh dihati apabila melihat gambar2 kalimah Allah dipermainkan, rasa macam terhina sangat.
Yang menjadi persoalan ini ialah umat Islam sedunia kini yang masih hanyut dengan kemewahan dunia dan tidak memikirkan satu cara untuk melawan kuasa besar yang selalu menekan umat Islam. contohnya Yahudi Laknatullah... yang masih utuh bertapak di bumi palestine... tiada satu kuasa Islam pun yang bangkit...... betapa lemahnya Islam yang kini gah dengan kemewahan Abu Dhabinya....... dan banyak lagi..

Di Malaysia... asyik bercakaran sesama sendiri.... perjuangkan idea masing2 sehingga dipinggirkan tugasan kita sebagai khalifah di muka bumi ini.. Kita hanya mampu melihat dan tidak mampu bertindak.. kita hanya mampu mengata dan tidak mampu mengota apa yang di kata.. Kita hanya mampu melihat anak remaja kita hanyut tapi kita tidak mampu menyediakan bahtera yang ampuh untuk mereka..

Ayuh Umat Islam.. kita selamat kan bumi Islam ini dari yahudi laknatullah..

Semangat sikit pagi nih....
Disini abiey lekatkan beberapa gambar yang menghina Islam..


Kasut Sukan yang tertetra nama Allah. Ini kebetulan atau disengajakan?


Kerja orang yahudi laknatullah


Apa motif mereka membuat tatoo tulisan Basmalah di badan mereka..

Gambar diedit untuk merenmdahkan martabat umat Islam..

Selain kerosakan akhlak umat Islam sendiri kesempatan ini digunakan oleh musuh Islam untuk menghina dan menjatuhkan maruah Islam.

Tempat suci Umat Islam dipermainkan... jika tempat suci agama selain agama Islam diperlakukan begini... adakah mereka berdiam diri?... sudah tentu tidak... ? fikirkan

Naskhah Al-Quran dimasukkan dalam tandas..


Ayat Kursi dilukis dibadan.. azimat ke?

Inilah penghinaan yang perlu kita tangani.. perkukuhkan ukhwah pertingkatkan silaturrahim pereratkan perpaduan insya ALLAH musuh Islam akan gentar...


1 comment: