nuffnang

Friday, March 13, 2009

Hari Yang Bermakna buatku

12/03/09
Result SPM diumumkan pada hari ini jam 11.45 pagi. Suasana di MSI begitu sibuk dengan bakal2 penerima result SPM 2008. Pelbagai gaya dan reaksi dapat dilihat. Semuanya sedang berdebar2 untuk mengambil keputusan masing-masing.

Prestasi anak2 murid al-hamdulillah, kelas yang ambo ajar 5 Alpha subjek PI mendapat 1A keseluruhannya. ni yang ambo bangga nih. Subjek PI mendapat tempat pertama di sekolah ambo.

Pelajar yang mendapat terbaik SPM ialah Tn Ahmad Fadhli 11A1.

Di bawah ni ambo upload gambar sekitar majlis penyampaian result yang disempurnakan oleh KPP Bahagian Penilaian dan Peperiksaan En. Muhammad b Abd Wahab ( Mantan PKP )


Sedang menganalisa result yang diambil dari Jabatan Pelajaran Kelantan. Cikgu Hasnah dan Wan Hasiah begitu tekun menganalisis keputusan peperiksaan.

Hari Penyampaian result juga diadakan majlis jamuan laksa untuk mengutip derma bagi tabung PIBG dan Sekolah


Cikgu Zulkifli Ansari sedang memberi keputusan peperiksaan kepada salah seorang pelajar


Pameran turut diadakan sempena dengan hari tersebut. Pameran oleh TM Point


Senyum dalam debar.... berapa agaknya dapat nih


PK HEM sedang menyampaikan ucapan.

Sabar menanti


Sensei dan Ustazah Nazirah juga turut sama untuk memberi result kepada pelajar


Termenung, bagaimanalah nasib aku nihhhh


Wajah2 hero tahun lepas... Baru rasa berdebar. sebelum ni bukan main liat nak ngaji

Juru rakam sekolah. En Rosman


Pelajar terbaik Maktab Sultan Ismail Tuan Ahmad Fadhli
( 11 A1 )

Mohd syafiq menerima result daripada Mantan PKP


Wan Mohd Zahin Zakuan anak angkat ambo.... 10A1 dan 1A2

Mohd Syaqil Maznon anak cikgu Haizam.. Juga cemerlang




Hasnul Hadi
Penyampai result mengikut kelas masing2. Hutang Kena Bayar Dulu K

Cikgu Asmani sedang memberi keputusan untuk kelasnya

Ibubapa dan guru sedang menjamu selera laksa yang disediakan oleh pihak maktab tetapi kena hulurkanlah sikit untuk tabung PIBG dan Maktab

Gaya Blooger teachersally yang terlampau happy ngan result tahun ni

Sempat possing ngan best student MSI

Bersama ngan pengurusan sekolah dan anak-anak yang cemerlang.

Perjuangan guru-guru MSI masih belum selesai.. masih banyak lagi yang perlu dilakukan untuk menambahbaikkan lagi keputusan SPM 2009. Moga MSI terus maju dan cemerlang. MSI Bolehhhhhhhh




6 comments:

  1. ckgu zul g mano ustak??? x napok pun klmarin

    ReplyDelete
  2. Abiey,
    Assalamualaikum, tak sangka pulak Abiey satu school ngan kak sally. kirim salam ngan dia ye. tahniah juga atas usaha dan kecemerlangan guru2 MSI - bolehkan anak-anak murid berjaya..

    ReplyDelete
  3. ambo tukang amik gambar jah..

    ReplyDelete
  4. Abiey!!!!huwaaa!! bakpo letak gambar Sally tuh..huhu..mcm nak terbang je..

    ReplyDelete
  5. peace
    Cikgu zul ada, dia sukalah coz result 100%. BM lulus semua.

    catz-mafia
    Yelah... teachersally yang ajar abiey tang blog2 nih, kira sifulah tuh

    Shinrei
    Nanti kita ambik gambar shinrei banyak k

    Teachersally
    kan comel gambar tuh...

    Zairi z
    Kena usaha banyak2 untuk atasi abang2 2008 k

    ReplyDelete