nuffnang

Monday, May 4, 2009

Himpunan Peristiwea Bulan April 2009 (1)

25/4/2009
ajlis Perkahwinan Sepupu ngan ore Pinang
Majlis taklah meriah cuma abiey yang letih kena jadi tukang masak
Sebanyak 4 kawah gulai abiey ngan sepupu masakkan. letih sepanjang hari rasanya.



Pelamin untuk persandingan

M Ketibaan pengantin perempuan disambut sang jejaka

Sepupu ngan cucunya sedang memerhati kebeautifulan pengantin

pengantin sedang menyaksikan persembahan silat

Persembahan silat

Persembahan dari pesilat cilik

Sang Isteri abiey sedang menyaksikan persembahan silat

Aksi sicilik

Anak abiey yang berpakaian sekolah. tak sempat nak tukar sebab teruja nak lihat silat

Senyuman pengantin ngan sepupu yang tumpang sekaki nak masuk gambar

Bacaan doa oleh sepupu abiey. ramai sepupu nih. ada yang baca doa, ada yang tukang masak dan banyak lagilah

Moga rumahtangga yang dibina akan berkekalan sehingga akhir hayat

Senyuman sang isteri

video

Video Silat sempena menyambut menantu


5 comments:

  1. hok mano sor sepupu abiey???
    Hok laki ko hok puae??

    tok seko pulok , di klate , sanding pun ado silat ...
    ingat kat luar jah ado

    ReplyDelete
  2. sanding sebab pasangan orang luar tu..kalau sama2 Klate, dok sanding kot..

    ReplyDelete
  3. pB
    hok laki tu lah sepupu abiey.. camner handsome tak?

    Tchersally
    Ore kelate pun ade juga wak silat, tengok kawasan. lebih2 lagi kahwin ngan ore luar dari kelate

    shinrei
    Nak tunjukkan budaya kelate. sebab g penang di bagi boria...
    silat sikit2.

    ReplyDelete
  4. Abiey,
    Meriahnya majlis ni.. Semua kedua pengantin bahagia hingga akhir hayat..

    ReplyDelete