nuffnang

Thursday, July 16, 2009

My Birthday... ke ..

Abiey bangun seawal pagi hari ni... nak tunggu bini dan anak2 ucapkan kalimah tuh... tapi hampa... masing2 sibuk ngan rutin harian ke sekolah...
Anak abiey yang pertama tak dapat ke sekolah kerana Sakit Mata.. Semalam dah ke klinik dan dapat MC.. Jadi terpaksa bergegas hantarkannya ke rumah nenek mereka manakala si bongsu daun keladi ni tak mau juga ke sekolah katanya nak menemani kakaknya..
Bergegaslah abiey pagi tuh... Bini pulak matanya dah nampak nak kemerahan juga.. tapi nak juga ke sekolah. Mungkin sebab tu lah tak sempat nak ucapkan selamat untuk abiey..
Abiey lewat ke sekolah hari ni.. lebih kurang jam 7.40 pagi baru sampai... Hati masih teringatkan anak dan bini yang sakit mata tuh.. Lebih kurang jam 9.15 pagi bini telepon katanya matanya makin parah.. dan sempat juga dia mengucapkan Happy Birthday Honey... yesss.. besar rasanya hati nih..
Isteri abiey bukannya tak ingat tapi suasna kelam kabut pagi tuh.. tak teringatlah dia nak ucapkan..
Balik sekolah abiey ambil isteri dan anak tengah.. Kena serangan sakit mata juga rupanya.. esok ( hari ni ) khamis terpaksalah mereka di kurantinkan di rumah, abiey sorang sajalah ke sekolah.
Malamnya abiey bertugas warden di asrama.. hingga jam 11.00 malam.
Balik dari bertugas abiey terpandang kad yang dibuat oleh anak2 mengucapkan selamat hari lahir. Thanks anak2... tanpamu anak2 dan isteri... hilang seri dunia ni.....
Walaupun tak berkesempatan nak celebrate kat mana2 dek kesibukan tugas... mereka tetap di hati... walaupun dalam sehari hanya beberapa detik aje bersama.. abiey tetap sayangkan kamu semua...
Nanti abiey masukkan kad yang dibuat oleh anak2. Cable camera tertinggal di sekolah.. Insya Allah esok pagi2 lagi abiey masukkan..
isteri dan anak2 adalah segala2nya bagi abiey.. I Love You....

5 comments:

  1. Semoga kebahagiaan dan kerukunan rumah tangga Abiey n KuNa serta anak2 berkekalan hingga ke syurga..sekali lagi..selamat hari lahir ya Abiey!!

    ReplyDelete
  2. Abiey,
    Selamat Hari Lahir.. Yang ke berapa? Bleh saya kira.. hehe

    ReplyDelete
  3. Tchersally
    tima kasih...itu yang diharapkan

    manlaksam
    Tima kasih pak man.. doa rakan blooger dialu2kan

    catz_mafia
    leh leh.. brapa yeee????
    ore tua kata kehidupan bermula umur ni lah..

    cikgu_mate
    thanks... dah banyak umurnya.. makin dekat ngan alam barzakh...

    ReplyDelete